Nu kör jag igen

Hej på er!

Som ni ser har jag löst mitt problem. Men jag är inte riktigt nöjd än. Vet inte vad jag ska ha för tema, och tog en bild som min söta kusin har gjort. Har inte bestämt mig helt än om jag ska ha det såhär. Men nu kör jag igen.

Det har hänt en hel del saker sen sist men inget som jag tänker skriva om. Liksom inte så lönt.

Har nyss betalat skatt. Blir så ledsen för att jag inte har något jobb. 700 kr! Som jag sa till pappa, jag hatar att betala för luft!! Man får ju inget för det. SUGER! Jag är fan arbetslös och ska få betala så mycket. Usch!
Jag söker jobb för fullt men ingen som nappar. Fast det tar tid, det säger alla så jag får ha tålamod.

Nu ligger jag i sängen och kollar idol. Faktiskt sjukt många talanger detta året. Ska snart sova tänkte jag för imorgon tar vi med oss farmor till österlen en sväng.
Ha det fint kompisar!


Bild från Kreta! Ahh saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0