Ojojoj sliten tjej

Hej! Har nyss vaknat och känner nu att magen kurrar. Annars händer det inte så mycket idag. Blir nog en lugn dag. Ska tvätta och sånt tänkte jag så jag har rena kläder till kreta. Bara fem dagar kvar nu!!!

Igår var vi ju i Malmö och lira lite bowling. Älskar att bowla, bara att det gör så ont i fingrarna efter en timme och vi bowla i två. Vi drack cider snacka och sendan spelade vi lite air hockey och sånt kul. Efter det skulle vi ta tåget hem men då hade vi fått vänta i någon timme så vi satte oss på barcelona och tog en cider till. Dock så får jag alltid så ont i magen när jag dricker cider, ingen aning varför. Kanske för allt socker, kolsyrat + alkohol. Sliskigt skit haha.

Nä maten väntar där nere. Bilder kommer!
Ha en fin dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0