Välkommen hem till kylan

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag skrev men jag har inte orkat sen jag kom hem från värmen. Kreta var bäst! Saknar det som fan. Bilder hittar ni på facebook. Väntar på sabinas bilder, hon tog 979 bilder haha dem är nog rätt knasiga!
Igår var det handboll hela dagen lång. Först träning i två timmar sen blev det två matcher efter det. Vissa fick dubblera och jag var en av dem som fick spela båda matcherna. Trött i kroppen eller vad? Jag har inte hunnit vila så mycket efter Kreta. Vi kom ju hem kl 4 på natten sen vakna jag kl 7 så det känns verkligen. På kvällen blev det lagfest. Fast vi kom hem rätt tidigt eftersom alla var så trötta.

Idag har jag vilat och vilat och vilat. Typ det enda jag gjort. Kollat lite handboll på tv också. Det regnar ute så lika bra det :)

Nu ska jag äta så vi hörs när jag orkar igen!


rosa stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0