Det snurrar i min skalle

Kom precis in genom dörren. Var som sagt på banken och fixa lite grejer. Gud säger jag bara. Fick med mig typ 20 papper hem och allt han sa var bara grekiska för mig. Pappa får nog hjälpa mig med allt sen när han kommer hem. Jag känner sån oro i kroppen, hoppas fan jag fixar det.
Ännu bättre att man gör bort sig också. Han sa att jag kunde vinna en cykel om man svara på några frågor (inte för jag bryr mig nu när jag har körkort, då cyklar man fan aldrig!) Och det gick ju mindre bra hahaha!

Imorgon börjar jag jobba igen, det behövs kan jag säga men mindre roligt att helt plötsligt ställa klockan igen... usch!


Nu lägger jag in en bild till från skolan när vi gör ett grupparbete. Det är helt sjukt vad jag saknar skolan just idag. Jag känner mig så vuxen nu och jag hatar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0