Min helg

Hej!
Tänkte berätta om min helg. I fredags spela vi hockey med laget. Svinroligt verkligen. Efter det åkte vi in mot stan och åt på stäket. Så jävlans gott. Vid elva tiden åkte vi hemåt, sen ringde pappa och ville bli hämtad så det var bara att köra tillbaka till lund igen. På vägen dit så blir jag stoppad av polisen. Mitt hjärta stanna till lite. Shit vad rädd jag var. Men det var bara en vanlig kontroll så allt gick bra. Dem dumma snutarna är ju fan bara rastlösa.
Upp tidigt dagen efter. Sex timmars bussresa väntade. Oj vad bra vi spelade. Dock blev det 22-22 men känns som en vinst för oss. Oerhört viktig poäng vi fick med oss hem.
Idag var det meningen att vi skulle åka skridskor men det har snöat så mycket att det inte går så får sitta hemma och ta det lugnt istället. Sjukt sugen på att städa mitt rum men tror jag väntar med det tills imorgon, är ju fortfarande "ledig" från jobb. Pappa fyller ju år så vi firar med tårta ikväll och lite senare blir det skype med Lina som är i USA. Bra helg med andra ord :)


Grattis gamling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0