Älskade helg

Hej på er!

Dåligt med bloggandet i veckan men har inte tid. Det ända jag gör om dagarna är jobba och träna. Nu är det dock helg (långhelg) så nu kan jag väll skriva en eller två rader.
Kolla JVM inatt eller ja, jag somna till då och då men vakna till när Sverige gjorde mål och kommentatorerna skrek "JAAAAA!" Då fatta jag direkt att sverige vann! Stort grattis!
Annars har jag bara sovit. Vid tre tiden hämta jag upp Sabina och körde till Centan, åt och shoppade. Hittade världens finaste tröja, ojojoj. Nu ikväll ska vi umgås med lite vänner :)

Nu ska jag duscha tänkte och börja fixa mig så smått. Ha en fin kväll!

Föresten, jag jobbar för fullt på mitt självförtroende :)


Kommentarer
Postat av: josse

Världens finaste!

2012-01-07 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0