Godmorgon

Ja det är helt sjukt att jag vakna precis. Fy på mig! Kan vara för att jag jobbade kväll igår och kom hem vid 12 inatt. Ska jobba kväll resten av veckan. Det var första gången igår, jag fick värsta paniken haha men oj så skönt det var. På dagarna är där fullt med folk överallt men på kvällen är där bara fyra pers som jobbar så det är lugnt och skönt och man kör i sitt egna tempo tills allt är klart. Plus att det värsta som finns är att gå upp tidigt så det är perfekt att man får sova ut sen kör man till jobb vid tre och kommer hem på natten, helt okej. Man får även mer betalt hihi.

Nä nu måste jag få något i magen sen måste jag köra och tanka.

Just det, jag och josefin har bokat resa nu, oj vad jag längtar!!! Bara 10 veckor kvar hehe. Vi kommer starta en blogg så vi kommer skriva varje dag när vi är borta :)



niiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0