Lugn och skön söndag

Jag både älskar och hatar söndagar. Jag älskar dem för att man kan ta det lugnt exakt hela dagen och hatar dem därför att man måste upp tidigt nästa dag. Men just denna söndagen är perfekt. Inget jobb imorgon (vad jag vet just nu) så kan sova ut imorgon också. Har inte sovit så många timmar denna helgen så det ska bli extra skönt.
Serveringen igår gick jättebra. Stod i baren, diska, fixa med efterrätten och städa. Jag kom hem vid två kanske, lagom. Fick ju pengar för det men även fick vi en biljett till Anders Jansson och Johan Wester (hipp-hipp pågarna) som har gjort någon show som går i färs och frosta arena i Lund på torsdag. Inte nog med det utan vi fick äta hur mycket vi ville och dricka hur mycket vi ville så vi blev mätta och belåtna.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har även hunnit städa rummet så det var ett plus. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hämta upp sabina sen ska vi ha lite söndagsmys.



Mongot i prag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0