Ny vecka, nya möjligheter

Hej på er!

Ja, vad ska man säga. Jag är fortfarande sjuk. Halsen vill inte som jag vill och näsan bara rinner. Försökte få lite sömn på bussen igår men det var nästan omöjligt. Sov kanske 15 minuter på hela resan.

Matchen igår... Ja, det var kanske inte vår bästa match. Vi är inte det bästa laget när vi åkt buss i timmar. Men vi spelade lika och fick med oss en pinne hem, bättre än inget. Vi hade chansen att vinna men tog den inte, så vi får skylla oss själva.
Själv spela jag inte jättemycket. Jag startade matchen men var död redan efter en minut. Typ hjärtklappning, så jag bytade ut mig och satt resten av matchen, vilket var tur för jag mår inte bättre idag... Typiskt!

Nu ska jag bara vila, vila, vila så jag kan bli bra och börja träna ordentligt igen.

Ha en bra dag! :)


trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0