Underbara fredag!

Nästan varje fredag kommer jag ha den rubriken. Känslan att vakna och veta att det är fredag, ojojoj så skönt! Har sovit ut idag, känner mig så pigg så pigg. Kl 15 är det dags för jobb och senare ikväll ska jag ut och käka med "gänget", tar väl något glas vin också. Haha nä, usch vin? Det lät vuxet men nä, det får bli något annat. Det ska bli skoj iallafall.
Imorgon kommer jag nog hänga på hallen. Vi har match, men tror inte jag spelar för jag har inte tränat på två veckor!!!  Sjukt ju. Senare på kvällen blir det jobb igen. Ska servera på en fest (lundaspelen). Goa pengar :)

Nä nu måste jag fixa lite mat. Vi hörs :)


Bild från nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0