influensa

Hej på er!
Har nästan precis kommit hem från jobb. Tänkte hoppa in i duschen och sen ska jag bara slappa. Ingen träning idag så måste passa på. 
Det har varit riktigt segt på jobb idag. Sov riktigt dåligt inatt plus att jag börjar känna mig krasslig. Har så himla ont i halsen och jag fryser typ hela tiden. Nä detta är inte bra! Ska ta en ipren. Får inte bli sjuk nu, viktig match på lördag ju.

Jag återkommer när jag har något roligare att skriva om. Blir bara jobb och träning i veckan så skriver kanske en eller två rader till helgen :)


Här är en bild från shoppingen i stockholm, åhhh saknar det redan ;)
Hade på mig min väst från zara, riktigt mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0