Min helg

Helgen har varit jättebra. Har bara tagit det lugnt vilket är så skönt. Har spelat två matcher så min kropp är död!!!
Har precis ätit kinamat och duschat. Nu ska jag kolla så ska det låta.

I fredags tog jag och Josefin planet till stockholm. Det blev lite klydd med visumet men det löste sig tillsut. Efter det var det bara shopping shopping shopping som gällde. Gick runt i stan, stureplan, sergels torg med mera. Fanns tusen affärer men hittade ändå inte så mycket som jag trodde. Visst vi blev några tusenlappar fattigare och fick fina plagg med oss hem. Nöjd tjej! Allt jag köpte kommer upp så snart som möjligt hoppas jag.

Ha en bra kväll :)


en gång i tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0