släktkalas och packning

Hej på er! Nu är det inte många inlägg kvar innan jag åker hehe. Skriver nog ett imorgon och ett på måndag innan jag lämnar kävlinge.
Tänkte bara berätta om min helg. Igår var jag hos Andypandy och grilla. Efter det stack vi hem till oliver och spela lite spel och sånt, trevligt men jag var rejält trött.
Nu idag har jag tvättat lite kläder och försökt packa lite, det är så jävla svårt att veta vad och hur mycket man ska ha med sig. Kommer bli mycket övervikt och det är inte bra. Mamma fyller år imorgon så nu har vi lite gäster här. Känner mig väldigt social hehe. Kollar på gladiatorerna sen ska jag stoppa i en maskin tvätt till sen är jag klar så jag kan fortsätta packandet imorgon.

Imorgon ska jag och mamma till centan och köpa det sista på apoteket. Sedan blir det match och till sist kommer mina hjärtan hit och säger hejdå! Usch mår dåligt av den tanken, kommer ha sån hemlängtan, fast ska bli skönt att komma iväg. Ska ju BARA vara borta två månader :)

Här är lite bilder:





Jag använde mitt "kräklinne"




Vi gjorde charader






Packningen är igång




Och till sist som jag glömt visa. Resultat av Xlash. Dem blev väl lite längre men ingen jättestor skillnad. Jag ville ha fylligare fransar men det sket sig tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0