Underbara helg, du är så välkommen!

Äntligen helg, har längtat hela veckan. Är så trött både i huvud och kropp. Ska bli skönt att vila lite. Eftersom jag är lite småkrasslig har jag sovit mycket dem senaste dagarna så jag vakna pigg och glad imorse.
Jobbet idag gick också väldigt bra, vi blev klara tidigt med det vi skulle så vi fick åka hem tidigare. Dem som jobbar kväll måste ju ha något att göra hehe. Företaget bjöd på gofika idag etfersom vi har jobbat på bra hela veckan, mums!

Nu tänkte jag städa mitt stökiga rum. Sen hoppa in i duschen och därefter blir det fredagsmys.
Imorgon åker vi till malmö för att spela vår sista viktiga A-lagsmatch. Får se om jag spelar eftersom jag är förkyld. Efter matchen har jag blivit bjuden på middag hos familjen Roos. Sen kommer johanna också och då blir det mello för hela slanten. Och efter mello kommer mitt hjärta hem till mig.
Det kommer bli en väldigt bra helg.

image description
Dagens olycka på jobb: Ni ser dem pallarna som är allra högst upp på ställningen? Vår ena truckförare skulle ta ner en pall med kartonger. Ett snöre fastnar i ställningen och hela pallen välter och trillar rakt ner från ca 20 meters höjd. Det var jävligt nära att en kille fick pallen på sig. Tack gode gud att det inte skedde. Kan ni tänka er hur mycket en sådan väger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0